Wednesday, March 9, 2011

UNLIKE but must LIKE !!


Assalammualaikum
2 minggu lalu, surat  yg paling aku UNLIKE dah sampai.

pertama kali tgk sampul yg encik posmen hntr,  mata aku tertumpu pada ayat di atas.
URUSAN SERI PADUKA BAGINDA.
Of course la aku LIKE ! Excited taw...hehe 

Lepas buka je sampul, terpampang alamat ni pada bahagian paling atas skli. dah start UNLIKE

nak xnak, terpaksa LIKE the letter. dapat 2 helai, 1 helai surat 2, kne pos balik .kne pilih nak byr sendiri or potong gaji.so aku pilih bayar sendiri je

Ni adalah jenis bayaran yg boleh dibuat

Jumlah bayaran yg perlu aku byr. hmmmmmm...
agak cekik darah kot ;(

p/s : kepada yg baru hbs blajar, tunggu 6 bln lg korang akan dapat gak cm ni. just nak share kepada sesapa yg masih belum dapat surat ni. leh la korang tahu jumlah yg perlu dibayar every month. BERJIMATLAH dari sekarang. hmmm '_'

No comments: