Sunday, March 6, 2011

IPOH


Assalammualaikum semua
smlm, 1 hari aku x on9 tenet
plan 2 nak on9 ptg pas zohor, tp xjd sebab tetiba je aku kne g IPOH

actually smlm, dlm kul 12.30 pm aku tgh mkn nasi ngan acar buah yg pak cik aku bli
masa tgh sedap layan acar buah yg memg gempak giler, dtg jiran yg berdekatan area kampung aku
dia jumpa mak aku n mtk tolong bawa dia g Hospital Ipoh sb anak dia masuk hospital sana
disebabkan smlm ayah aku keje, so mak aku ajak aku bw dia
so, aku pon on je lah..lgpon mmg dah lama aku xg ke ipoh since tamat blajar tahun lepas
pas solat zohor, kami bertolak

mmg byk sgt perubahan yg berlaku kat ipoh. sampai kat sana, tetiba je aku rasa sebak n tacing
ye la, 3 tahun duk disana, mcm2 memory ngan kwn2 dan si dia
bila pandang tmpt yg kami selalu g, air mata nak terkeluar
tp, still leh tahan..haha

masa otw nak g sana, dr taiping dah stat hujan
lg2 masa kat highway, mmg 1st time aku drive sorang2 dengan keadaan hujan yg terlalu lebat
mmg cuak giler aku time tuh
tp Alhamdulillah, kami selamat pegi dan pulang ;)


Masa baru smpai di Hospital Raja Permaisuri, Ipoh

Smpai 4.15 pm.. menunggu hampir 45 minit sblm dpt melawat anak jiran

Wad 1A ..anak jiran yg sakit ditempatkan di sini

Dia malu nak amik gambar ;)

Di paksa untuk bergambar.sb 2 si kecik ni wat muka cm nih! ;)

Si kecik lagi...menuju ke kereta. dah nak balik  :-)


Otw blik..smbil drive, smbil snap gambar nih..hebat kan saya ???HAHA ;)

Dah sampai umah.. smpt snap gambar kat cermin almari sblm mandi..dulu ada si kak lang blh tolong amik pic, skg dia dah duk asrama, so dah xde sape nak ambilkan pic kat aku. ;(

p/s : miss "them" so much!!

No comments: