Thursday, March 17, 2011

15 Juzuk Al-Quran


Assalammualaikum semua
Alhamdulillah....
 smlm, adik aku yg ke-4 iaitu Nur Aina Afiza dah berjaya sampai 15 juzuk Al-Quran
hnya tinggal lg 15 juzuk untuk dia khatam Al-Quran, mudah2 berjaya. Amin...

Disebabkan itu, mama aku buat makan2 sket sbg tanda kesyukuran
actually aku xtahu pon, smpai je rumah tgk2 dah ada byk mknan kat dapur
tambah2 ada makanan fav aku, mmg suka sgt...thnks mama ...heeeeeeee ;)

ni adalah makanan yg di masak 

pulut kuning + rendang ayam, laksa dan rojak buah

aku melantak  sepinggan pulut dengan rendang, semangkuk rojak dan 2 mangkuk laksa (tp xhbs)
bykkan aku mkn??? mmg byk..smpai muncit peyot ni tau..cik abg, jgn marah yek!! hehe
ok, 2 je story aku pd entry kali ni.

p/s : kpd mama, tima kasih byk2 sb masak makanan fav ina ;)

No comments: