Sunday, February 27, 2011

With Them


Assalammualaikum semua
Good Morning!!!
Hope today better then yesterday 
insyaAllah ;)

Today i want to story about yesterday
euuwww....sepiking mat saleh pulak aku nih!!!
hahaha

27 Feb 2011
semalam aku berjumpa dengan bestfriend tersayang
anis dan juga mega
rindu sgt2 pada mereka berdua
dulu mmg rapat giler2 ngan mereka berdua
everything problem aku akan story pada 2 org gadis comel nih
start form 4, mega berpindah ke indonesia
tinggallah aku ngan anis berdua
although skg jarang jumpa, aku still anggap mereka berdua ni sahabat terbaik aku
ngan yg len syg jugak, tp kat mereka berdua lebih 50% ..haha

aisshh!!!
ter"bebel" lebih lak
actually smlm kami berjumpa kejap je
mula bertiga, pas 2 cik suhada dtg jadilah berempat
ok lah, jom layan gambar kami bersama ;)

Sayang Kamu !!!

Cik anis 

Cik Mega

Cik Suhada, Cik Mega dan Cik Anis ;)

Kek yg kami makan.
aku try mkn kek tiramisu mcm kat cite TIRAMISU , tb 3 tu..boleh la tahan

Sebelum balik. ^_^

Love Them so much!! 
(i nampak sgt tembam) unlike ;(


p/s : hope nt dapat jumpa ngan semua ex- semarak n sains 2 ;)

2 comments:

suara hati ini said...

aku pun ex sains 2..hehe

Cik Azrina said...

hehe..tp xsamapi bpe bulan ;)