Wednesday, February 16, 2011

Gamat For Sale!!!


Assalammualaikum semua ;)

Entry kali ni aku nak cite pasal bisnes yg aku baru nak mulakan 
BISNES MINYAK GAMAT
buat permulaan, aku just try jual minyak gamat
if dapat sambutan, plan nak jual air gamat, sabun gamat n produk lain berkaitan gamat..
InsyaAllah...

msti korang tertnya2 knp la aku tetiba nak buat bisnes ni kan??
actually saje je aku nak mencuba bidang ni
mencari pengalaman dalam hidup
bak kata org "hidup cuma sekali"
so, why not aku nak mencuba kan..
hm, harap2 aku dimurahkan rezeki ..Amin

ok lah, seperti yg korang semua tahu, gamat ni byk khasiatnya yg tersendiri
buat masa skg, minyak gamat yg aku jual just 2 jenis


1. Minyak Gamat Plus
- Melegakan lenguh-lenguh sendi terkehel
- Luka -luka kecil
- Gatal-gatal ringan
- Sakit dan kembung perut

1 Pcs = RM 3
1 Packet (6 Pcs ) = RM 10




2. Minyak Gamat Panas Plus (60GM)
- Melegakan sakit otot dan lebam yg ringan

1 Pcs = RM 8.00
2 Pcs = RM 14.00
3 Pcs = RM 20.00



**HARGA SEBOTOL MINYAK GAMAT MENGIKUT HARGA DIPASARAN**


if korang berminat, leh la inbox aku kat FB
klik di sini  Nur Azrina


Harap korang semua memberi sokongan kepada aku..TQ ;)


p/s : Mudah2an semua berjalan lancar.Amin ;)

No comments: