Friday, February 25, 2011

Kenangan Terindah


Assalammualaikum semua

Korang ingat x lagi lagu Kenangan Terindah nyanyian Samsons??
seingat aku lagu ni top masa tahun 2006
masa 2 aku baru berusia 17 tahun , skolah kat SMK Panglima Bukit Gantang, Parit Buntar, Perak
aku suka sgt lagu ni masa time 2

nak dijadikan cerita
baru2 ni aku duk belek2 la balik folder yg simpan lagu2 lama nih
pas 2 aku terjumpa lagu ni then trus dengar
bila dengar balik, teringat lak memory aku ngan budak2 kelas masa kat 4 sains II and 5 sains II 
 kelas pandai2 la gak..
(nak perasan jap)haha

rasa rindu lak masa zaman sekolah dulu
dulu, rasa nak cepat je hbs blajar
nak keje cari duit
skg, bila dah keje tetiba rasa nak pakai balik baju sekolah
pas 2 nak masuk kelas, bila cikgu masuk ketua kelas akan cakap
"BANGUN....SELAMAT PAGI CIKGU!!!"
murid2 akan ikut
"SELAMAT PAGI CIKGU!!!"
(dengan pelbagai tone..haha)
bila cikgu suh duduk, br la kita akan duduk..
aarrggghh!!!!
rindu la plak ngan semua 2...huhu

Sekarang ni, dah dekat 4 tahun berlalu
aku ngan hidup aku,
kwn2 aku ngan hidup diorang
bila ingat balik, rasa mcm cepat je masa berlalu

adeh!!
ter"feeling" lebih lak aku ni..haha
ok la, actually aku ni ngah boring..
2 pasal aku taip ayat yg agak "merapu"
maaf la yek..huhu
b4 tamatkan entry kali ni, jom tgk cket gambar aku ngan kengkwn 


Masa hari anugerah kecemerlangan tahun 2005 
(i dapat sijil dan trofi sb dapat byk A masa PMR 2004)
 terrer kan???tp BI kantoi..haha

Gambar masa kat kelas 5 Sains 2, tp ada yg xdtg
(di ambil untuk majalah panglima)

Bergambar kat depan kelas
(cuba cari i yg mana)haha

Latest!!!
Reunion masa tahun 2009. Kt KFC Parit Buntar


p/s : memory bersama yg x akan dilupakan ;)

No comments: