Thursday, February 3, 2011

Limau & Ang Pau


Assalammualaikum
Selamat bercuti kepada semua rakyat malaysia
dan selamat menyambut tahun baru cina kepada semua bangsa Cina
"Gong Xi Fa Cai"


Seperti y kita semua tahu, bila dtg je tahun baru cina
kita msti dapat limau n kdg2 bila ada kenalan berbangsa cina, kita akan dpt ang pau
mcm aku lak, walaupun xde kenalan berbangsa cina
still dapat limau sekotak skali ngan ang pau 
2 pon sb keje ngan compny cina
mmg sgt hepi sb kembung la cket "poket" aku nih, haha


ok lah, sempena tahun baru cina ni,
aku dah start cuti bermula harini smpailah hari isnin
(bos cina, so cuti agak lama la kali nih)
so, kalau korang da plan nak ajak aku ke mana2 
aku rasa aku on je kot
pa pe, contact aku dlu k

As Salam ;)

p/s : Rindu sgt2 nak jumpa Nur Hanis Zahira Binti Zamri 

No comments: