Sunday, May 29, 2011

Kolej Matrikulasi Perak


Assalammualaikum semua
Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar.
Sabtu lepas, 21 may 2011 aku dah berkonvokesyen di poli. 
part 2 convocation day aku akan publish pd entry akan dtg. dah 1 minggu aku xupdate blog . ni disebabkan berukband aku dah lembap mcm siput. sb 2 la aku mls sgt2 nak update blog ni. 
entry pd kali ni adalah berkenaan hari pendaftaran adik aku ke matrikulasi gopeng pada 23 mei lepas. 

pendaftaran bermula pd jam 8 am - 12 pm cm 2. kami bertolak pas subuh. smpai sana lebih kurang jam 9.30 am cm 2. sampai matrik, mmg jem gila. kete berderet mcm kereta api nak masuk dlm. smpai c2,  pg2 dah kne exercise. naik tngga lebih kurang 50 anak tannga. fuhh! PENAT gila .nasib baik pg. kalu tghari mmg berpeluh la rasanya. 

masa kat sana, mcm biasa la. aku snap gmbr untuk dijadikan story dlm blog aku ni. kalu xbuat cm 2, mmg x ter 'update' lah blog aku nih.. haha
jom layan pic kat bwh ni.

 masa baru sampai matrik. kete kan berderet nak masuk dlm, so smpat la aku snap pic ni masa kt dlm kete.

ni masa tgh menunggu adik aku mendaftar kat dlm. aku, nenek dan adik2 duk kt luar je. mama n papa lak ke dewan dgr taklimat dr pengetua.
selesai adik aku mendaftar, kami g ke kolej kediaman dia. Kolej Kediaman Seri Iskandar untuk bw masuk barang2 dlm bilik.   
ni adalah kaw dlm kolej yg smpat aku snap
Si kecik bergambar sblm balik
hiasan semata2. via mirror je . xde sapa nak tolong aku ambilkan pic time ni..kesian kan? haha

b4 balik, singgah jap kat hentian bukit gantang, makan laksa. aku dan mama mmg suka laksa kt c2.. kuah laksa dia mmg terbaek!! nyummy. (^_^)

-The End-

No comments: