Monday, May 2, 2011

Kepulangan Part 2 versi Makan Macam2


Assalammualaikum

Entry pada kali ni aku nak ceritakan mengenai kepulangan part 2 adik yg duk kat mrsm 2.. dia blik umah pada 28/4 smpai 31/4.. 4 hari 3 mlm .ni adalah time table masa dia balik.


29/4(jumaat mlm) : makan kfc.
30/4 (sabtu tghri) : mkn nasi ayam. aku???of course try laksa. ;)
31/4 (ahad pagi) : nugget, sosej, kentang goreng. nasi carrot + ayam masak merah dan bihun sup
(sampai berpeluh2 i masak tau.. oppsss. bukan i yg masak, mama yg masak. i tolong je...hehe)

sebahagian makanan yg sempat di snap pakai anset cabuk aku. macam menu makanan kat restoran je kan?? ngeh3 ;)

masa 4 hari adik aku balik,  tiap hari perut aku buncit. tau nape?? sb tiap hari aku makan byk. haha.
ok la, aku rasa stkat ni saja yg aku nak cerita pada entry kali ni. actually tgh bz.. tp sj buat2 xbz. pening sb byk sgt keje. haha

ok papai... ;)

No comments: