Sunday, May 22, 2011

Convocation Part 1


Assalammualaikum semua

dah lama rasanya x meng 'update' belog nih
busy cket. CEO mmg cm nih. PERASAN! xoxo ;)

hujung bulan mei ni mmg gak bz cket. hr khmis 19 mei 2011 aku dah start bercuti. senang hati giler ase ..haha
aku cuti utuk preparation big day aku. bukan nak engaged or married oke. tp untuk my convocation day.

hari jumaat aku dah g ke ipoh untuk raptai konvo. semua kne ada kul 8.30 am. disebabkan jarak parit buntar ke ipoh xberapa jauh, so aku decide ulang alik je. means balik hari, xstay di ipoh. sgt2 excited nak jumpa kwn2.
hari jumaat 2, kul 5.15 am aku dah bgn.. awal ke aku bgn?? mmg awl.. dah lama xbgn awal cm nih..huhu.
pas subuh, aku dah bertolak ke taiping. drive sorang2 pg2 buta agak menakutkan jgk la. tp buat2 je berani.. smpai kamunting, amik zati untuk ke ipoh bersama2 dia. kul 7.45 am cm 2 kami dah smpai ipoh. xsampai 1 jam 3o minit. aku xmerempit oke. mungkin jalan time pg xbpe bz kot..huhu

sampai poli, biasa la. salam2, kiss2 pipi ngan kwn2.. (dgn GIRL je oke.) lama xjumpa kan. mmg rindu giler ngan diorang semua. esp ekin, kak siti n zati.

dekat kul 11 lebih jugak la barulah raptai tamat. 
disebabkan pg 2 makan cket je, perut nih mmg lapar sgt. hbs raptai kami ke sari 3 antar brg kwn aku n ambil mira. then menuju ke GM untuk makan di sana. smpai sana, tetiba rasa sebak.. teringat kat Mr lukman hakim. dulu kami slalu lepak kat c2. ntah bila la dapat ke sana lg..

berbalik ke cerita asal yek.
pas solat zohor kat surau GM, round2 jap then kul 3 lbh baru la bertolak balik.
Alhamdulillah, kul 5.30 pm cm 2 aku smpai rumah. ;)
Hiasan semata2. (^_^)

 part 2 convocation day akan aku update pas nih.
-The End-

No comments: