Wednesday, June 1, 2011

Convocation Part 2


Assalammualaikum
entry kali ni aku nak sambung cite part 2 hari konvokesyen yg dah hmpir 1 minggu berlalu.

konvokesyen untuk jabatan aku adalah pd hari sabtu ptg. majlis tahun ni dh xsama mcm tahun2 sblm ni.
mcm dulu, tiap jabatan ada 1 hari yg ditetapkan. xcampur.. tp tahun ni dah xmcm dulu lagi. 1 hari tu, gabung sampai 3 jabatan skli. mmg xbest lansung. masa tu macam singkat sgt. kan bagus kalu pihak politeknik buat mcm dulu. -_-


masa hari konvo 2, event untuk jbtn aku skli ngan jabatan perdagangan dan elektrik.
siyes singkat giler waktu. esp masa naik stage. cepat je rasa. myb nak cepat. mana tak nye. start 2.30, kul 5 dah nak hbs. mmg sgt2 xbest. tp xpa la, yg pntg aku dah berkonvo. (^_^)


Alhamdulillah aku dah dapat diploma teknologi maklumat (programming) . mmg dari dlu lagi aku minat bidang ni.. cuma part programming, coding2 aku agak lemah. cner nak bagi jatuh cinta kat coding ni tak tahu lah aku.
haha


kepada family, mr hakim dan kwn2. terima kasih daun keladi untuk segalanya2.
syg kamu semua. 

sblm menamatkan entry ni, jom tgk pic kat bawh ni
bersama family tersayang. thnks for everything . 
Bersama housemate dan classmate tersayang. also thnks 4 everything

-the end-

No comments: