Sunday, December 5, 2010

Seratas, Taiping

5 December 2010

Selepas seminggu umur aku cukup 21 tahun,
harini, umur adik aku pula cukup 17 tahun...


Hepy Besday Haziq !!!


Disebabkan adik aku masih ada lagi 2 paper yg blum diambil next week,
so harini aku n family g melawat dia @ Seratas , Taiping
After g kenduri kat rumah sedara (Parit Haji Amin), kami trus menuju ke Taiping
dengan berpakaian Baju Kurung ;)

B4 sampai kat sekolah, kami singgah jap kat Kamunting
beli KFC, then makan kat kantin sekolah adik aku




Just Ayam & Kentang, but sgt kenyang ;)


Kak lang & Danial


Aku yg sopan berbaju kurung & danial...haha ;)


Papa & danial dekat jep org.. hehe


(Otw blik)
Gambar kat Lake Garden yg sempat aku snap dalam kete..hik..hik.. ;)


sampai je kat rmh aku trus solat zohor then, landing atas katil & tido...hehe

ok!!! 2 je story aku untuk harini..tata
('",)

No comments: