Tuesday, December 7, 2010

My Peberet

Salam

Entry harini, aku nak story pasal makanan peberet aku...
Bukan ape, dah sebulan lebih rasanya aku xjumpa makanan peberet aku nie...
Disebabkan gaji yg agak lambat masuk, so terpaksa la berjimat..huhu

Alhamdulillah, ptg td pas aku sudah solat...pak cik aku balik keje...& dia bli byk makanan
termasukla makanan peberet aku...
yeaahhhh!!!!!!!!!!!!!!

mmg suka giler la aku!!HAHA
dah la br blik keje, perut lak mmg lapar giler2..
Pas mandi, aku trus melantak sampai 2 bungkus..
xpandang kanan, xpandang kiri..
mmg sgt puas & kenyang dapat makan... ;)




This is my favourite food "LAKSA"


p/s : thnks pak cik, coz blanja kami makan laksa, mee udang, mee goreng & ubi keledek merah goreng...sgt sedap & kenyang..
Alhamdulillah, semoga murah rezeki..Amin ;)

No comments: