Tuesday, December 28, 2010

26 Dec 10


Assalam.

Masuk harini, dah dekat 1 week and more aku rasa x update blog ni..
Ase malas nak update sb tenet yg begitu slow ibarat siput & kura-kura & penyu & lain- lain yg sama spesies dengannya...
opss, membebel lak kat cni...hehe

Actually, aku just nak gtau  yg ahad td aku hang out ngan 5 org member aku.
Anis, nor, nurul, aza & kak dah.
ok la walaupun time jumpa xlama mana.at least, dapat la jumpa setelah sekian lama terpisah...
ceewwaaahhhh!!!
(padahal ngan nurul je lama xjumpa, yg len blh dikatakan slalu jumpa sb duk 1 kampung ngan aku)haha

ok la, malas nak bebel byk2..
sblm blik, sempat la kami amik beberapa keping gambar mmg khas untuk nak menunjuk dalam blog aku ni...hehe


Jom Tgk ;)


Makan dulu 


Selepas makan


Smile = Senyum nampak gg except anis .hehe


aku & anis = candid


Bf tersayang ;)


P/S : Hope dapat ketemu lagi di lain waktu ;)

No comments: