Wednesday, December 29, 2010

Berjaya ;)


Assalam. ('',)

 Today, aku half day..
isshh2...pe nak jd la ngan hg ni rina.asyik half day je kojenye..hehe

Actually, aku bukan sje xnak g kje pg td.
Aku pergi ke SMK Panglima Bukit Gantang = sekolah lama aku (form 1 - form 5)
daftar untuk kemasukan tingkatan 1 tahun 2011
not 4 me, but 4 my sister OKEH!!!

sementara mama & adik aku daftar nama n bli barang ape yg patut, aku pergi melilau amik gambar ditemani oleh,
si comel Muhd Daniel Haziq.. ;)

Dah hampir 5 tahun meninggalkan zaman sekolah, tetiba terdetik di hati untuk amik beberapa sudut di sekitar sekolah yg pernah menjadi memory ketika zaman2 sekolah dulu = zaman kanak2 ribena..hehe


ni adalah beberapa sudut  yg aku sempat amik td.
(rasanya, x byk perubahan yg berlaku)



Koperasi tempat mama dan adik aku bli barang2 keperluan sekolah


1) Form 1 dan form 2 : aku n kwn2 slalu duk kat c2 sblum msuk kelas n time rehat

2) Form 5 : da je time free,  aku n kwn2 slalu lepak kat meja 2
    (lokasi : depan kelas kami)

3) Kelas aku masa form 5
   (5 Sains 2 : Aliran IT)

4) Surau SMK Panglima Bukit Gantang

5) Dewan SMK Panglima Bukit Gantang
    (Tempat aku amik exam penting : PMR dan SPM)

6) Tandas lelaki dan perempuan SMK Panglima Bukit Gantang

7) Form 3 : Bilik KHB (ERT: Cikgu ajar buat Nc Goreng, mkn ramai2 dan tapau dalam bekas bawa balik   rumah) hehe

8) Form 4 dan 5 : Bilik Biologi (Paling best : bedah katak) hehe



Posing2 ~~ aku dan si comel Muhd Danial Haziq


B4 balik, singgah kejap kat ASHPAN = Asrama Panglima untuk amik borang nak duk asrama, tp xdapat coz  permohonan untuk duk asrama masih blum buka.. 


Pas 2, kami balik. 


PETANG ITU,

dapat panggilan dari pak ngah. katanya, result permohonan ke RK negeri dah keluar
so, my sister trus g cek kat tenet dan ini adalah keputusan yg diterima



adik aku dapat tawaran ke SMK Raja Perempuan, Ipoh Perak.
(nasib baik masa g panglima td, bli bpe buah buku je)


Alhamdulillah 


p/s : congratz ya kak lang. 2 bulan lg kita tunggu lak result SBP rayuan dan MRSM. ada rezeki, i'Allah. Kak ina doakan. Blajar baek2 ok ;)

No comments: