Tuesday, November 30, 2010

Suprise!!!!

<
Yeppiii!!!! aku sgt2 hepy harini....nak tau knp???
okeh2!!! sabar... ;)



Harini... macam biasa la, tepat kul 6 pm, aku akan shut down pc, kunci laci, kemas2 barang, off air cond, then menuju ke changing room...


Kuar je dr pintu changing room, mcm kebiasaan jgk,
aku akn beratur tunggu turn nak punch card blik...


Pas je punch card, ntah nape, diorang xbg aku blik..katanya da jamuan cket..
ok, aku ikut je kemahuan diorg...
masa 2, sume dah da atas meja la..


aku agak pelik, jamuan pe la y diorg nak wat ni..time blik lak 2..
slama aku kje kat bio, slalu pa pe event pn diorang wat time rehat kul 10 am...
and diorang akan collect duit..tp harini, xcollect lak duit kat aku..


masa ngah fikir2 2, tetiba diorang bw kek...hah!!!
aku dah tau!!!
rupanya diorang wat suprise untuk besday aku n ida!!!


ni adalah cket sbnyk pic yg aku leh kongsikan ngan korang~~~lalalala




Antara yg menjayakan celebrate besday aku & ida ^_^


Kek yg diorang blikan untuk aku & ida ;)


Acara memotong kek :) lalala~~

Wakenabeb!!!! kejutan yg x di sangka2..huhuhu ;)


Muka y dah kotor & comot...wink~~wink~~


p/s : thnks ya kpd semua yg terlibat menjayakan besday aku & ida..kenangan yg xkan dilupakan sampai bila2 di biocareer ;)

No comments: