Thursday, November 25, 2010

Bakso Yeah!!!


Disebabkan kesibukan yg berlaku di tempat kerja 2 3 hari ini, so br hrini aku dapat mengupdate blog aku ni...rabu td, ntah npe air liur ni ase nak sgt mkn bakso...so, time rehat aku ajak kak ros n abg hashim g restoran wiramas parit buntar... aku order bakso n limau ais...nyum2..sgt hot and spicy.. pas mkn, tanpa berckap dengan kak ros n abg hashim, aku trus melulu ke kaunter untuk membuat pembayaran..rupa2nya owner restoran2 kata, dah da org bayarkan bakso n limau ais y aku order td...aku y terpinga2 trus kembali ke meja td...aku tgk, kak ros n abg hashim ketawakan aku...rupanya diorang y blanja aku...malu!!!tp sgt hepy!!perut kenyang + save duit aku..hehe...thnks a lot ya kak ros n abg hashim, sb blanja n sudi makan bakso ngan rina...smoga murah rezeki..Amin... ;)
ok, 2 je story aku kali ni...da... wink** wink *** ~~~ (".)

No comments: