Thursday, November 18, 2010

Hari Anugerah

8.30 am- Ke SK Parit Tok Ngah 4 Hari Anugerah Kecemerlangan


****************
~After 1 hour~

9.30 am - Majlis mula (Bengang kan??huh!!tekanan sejam menunggu kt dewan. kalu taw g kul 9.15 am pon xpe...)


**************
~Pas dengar ucapan~


9.45 am - Klik~~kLIK~~Klik~~heee ;)



10.00am - Adik aku yang pra- sekolah berkonvokesyen..kecik2 dh konvo..aku y besar ni pon blom konvo2 ag..



10.15 am - Adik aku yg ketiga a.k.a kak lang yg sangat baik hati terima anugerah...xpasti gambar ni dia tgh trima anugerah apa..ni je gambar yg terelok than y len... ;)



10.30 - Ni adalah adik aku yg keempat a.k.a kak cik..Disebabkan gambar dia kat atas pentas xbpe elok, so aku pon kluar dr dewan n mencari2 dia untuk amik gambar di luar dewan..Terima anugerah pelajar yg rajin membaca & kehadiran penuh 2010...Baguskan adik aku sorang ni??xcam aku dlu, slalu ponteng n malas membaca buku..opsss..hehe..2 dlu..skg aku dah rajin n jadi budak yg sangat baik..but kdg2 noty la jgk...tp xslalu la... heeee ~~



10.34 - Kak lang ngan anugerah y diterima..Anugerah top 5 dalam kelas, anugerah kehadiran penuh n anugerah Tunas Harapan sb dapat 5A dlm UPSR baru2 ni beserta wang berjumlah $$$$$$$(xleh gtaw).. tp y pasti dia lbh kaya dr aku skg ni..huhu



11.50 am - Pas dah knyg mkn nc lauk sup tulang danging y sgt heaven, sambal, ikan kering n timun..skli g aku amik gmbr si danial ni berseorangan di atas pentas... ;)



11.56 am - Aku n Daniel...weeee~~~~ ;)


p/s : ***Congratz ya adik-adikku..kak ina tumpang hepy untuk korang bertiga***

No comments: