Friday, January 21, 2011

Make your true decision


Assalammulaikum

untuk pengetahuan semua yg ada anak atau adik2 yg menanti keputusan permohonan MRSM (T1 dan T4)
harini dah boleh cek keputusan secara online
SEMAK DI SINI


sebelum keluar keputusan ni,
dah ramai kata bulan 12 dah keluar..
pas 2 aku dengar lagi org kata awal bulan 1 dah keluar...
pelik betul aku...mana dapat info sblm ni ntah la...
setelah diumumkan di dalam berita,
last2 hari ni gak yg tepat..
ok la, ape2 pon,
just nak wish congrats 2 my sister
sb dapat twrn mrsm
cuma yg xbestnya dapat kat langkawi...
adeh...
dulu xjd g SMK raja pmpuan kat ipoh sbb jauh sgt
skg dapat lagi jauh..ciap kat tengah pulau lagi
tp bgus gak, leh la  i g sane 
melawat sambil melancong, 2 in 1 lg..hehe


pa pe pon ,
tgu keputusan dr my sister..
samada dia nak g  atau x,
i2 terpulang kat dia..
bg pandangan aku, belajar kat mana pon xpe
janji dapat tuntut ilmu, 2 yg penting...

p/s : congratulation :)

2 comments:

syazwani kurnian said...

tahniah..g je..kasi berdikari sket..hehe..
eh,baru aku perasan,xsilap aku dulu langkawi mcm taiping,da frm 4 ngn 5 je..dh ada frm 1 yek...

Cik Nurazrina said...

haah..dia mau pegi i2 mrsm...hehe..ye ke..hg dlu mrsm langkawi ke taiping?lupa lak