Thursday, January 27, 2011

Kenapa saya kene?


Assalammualaikum
dah lama xupdate belog...
harini just nak luahkan perasaan ni..

 mcm biasa la harini...
bgun pg2, mandi2, ciap2, trus g keje...
tp harini ntah npe rasa lain sgt...
hati berdegup2 kencang..
x mcm smlm HAPPY xtentu pasal..
myb hormon xbetul kot sb "hujung bulan"

ok lah, smbg yg td...
aku msuk keje seperti biasa..
wat keje cm biasa...
pas 2 cakap ngan bos...
n tetiba kne marah 
aku xtahu la pe salah aku..
just bertnya pasal keje,
tp trus kne marah tanpa sebab...
,myb dia xsuka ak agaknya...tp xtahu la npe...


ase mcm nak nanges tp air mata xnak keluar...
ya Allah
aku mohon Engkau tenangkan lah hati hambamu ini
Amin...
xkesah la., if bos xsuka ngan aku skalipon
aku kne teruskan keje kat cni...kalu x mana nak cari duit...
xkan nak duk saja kat rumah

hmmm,
aku harap aku mampu bersabar dengan semua ni
AMIN 
Be happy, Be cool




p/s : hope all will be ok..i'Allah..AMIN

No comments: