Saturday, January 1, 2011

1.1.11


Assalammualaikum w.b.t

1.1.11
Tahun Baru dan secara xlansung, angka usia aku juga berganjak ke 1 angka lg = 22 tahun

owh no, aku dah semakin tua !!!

Seperti sedia maklum, tiba saja tahun baru, semua org da azam yg ingin di tanam dalam diri masing2..
bg aku lak, azam tahun baru, erm biar hati aku saja yg tahu. SORRY!!! xdapat nak share dlm blog ni

~~Kembali merenung seketika~~
Selama tahun 2010, mcm2 yg terjadi dlm life aku. ada suka dan ada duka

Suka ;)

1. Final Project terpilih masuk dlm pameran akhir

2. Berjaya dpt total CGPA : atas 3.50 (Anugerah pingat KJ konvo nt)

3. Dapat habiskan DIPLOMA kat PUO. Alhamdulillah

4. Lulus dengan cemerlang final exam untuk 3P (mySQL)

4. Last sem, paling byk keluar g jalan2 ngan classmate n housemate tersayang (Kak siti, zati n ekin)

5. Dapat teddy wane brown secara xdisangka2 dr insan tersayang
(skg, jd teman tido tiap mlm. xde teddy pyh nak tdo)

6. Ketika dengan insan tersayang

7. Dapat suprise besday yg ke 21 dr warga Biocareer Mfg Sdn.Bhd

Duka ;(

1. Last sem, target nak dapat PNM : atas 3.50 tp xtercapai

2. Insan tersayang balik dulu tinggalkan aku sb dia hbs exam awal. aku lak da kursus 3P kat  PUO.
Saat yg xdapat dilupakan hingga kini. Sedih sgt2.
Kini, dah setengah tahun kami xbersua muka.. sgt rindu pada dia..


OKEH!!!
TAMAT SUDAH CELOTEH TAHUN 2010



KEMBALI CELOTEH TENTANG TAHUN 2011

Ok, harini aku nak cite cket tentang cousin aku.
dia NIKAH dengan insan pilihan hatinya pd harini
1.1.11..
cantik kan tarikh akad nikah dia???
biasa la, kalu boleh semua pasangan mahukan yg terbaik untuk hari bahagia masing2
ye la, bukan selalu. sekali seumur hidup kalu boleh kan.

ni adalah sedikit gambar2 yg sempat di ambil


Baru sampai rumah pengantin


saya yg rajin membantu. haha


aku, kak lang dan danial


aku dan danial


Bertemu dengan pengantin


My cousin : Aja
(sgt cantik , seri pengantin la katakan)


Sempat bergambar ngan pengantin sblm rombongan lelaki dtg


Aja LOVE wan ;)


Majlis sarung cincin.
nak amik dekat2 tp segan sb ramai sgt lelaki. so amik dari jauh je..hehe



Dari pihak perempuan


Dari pihak lelaki


Antara hidangan yg ada


Slmt Pengantin Baru Aja dan Wan



p/s : smoga berbahagia sampai akhir hayat ;)

No comments: