Friday, November 16, 2012

Komtaq habaq mai

Assalammualaikum all

Seperti yang telah sedia tahu, khamis tadi adalah cuti umum buat semua sempena sambutan Awal Muharam.
Dikesempatan ini dan mungkin tidak terlewat lagi untuk mengucapkan selamat tahun baru. Semoga di tahun baru ni, masing2 mempunyai azam baru masing2. Azam aku? "nak beli banglo" .  kemain kau punya azam rina! haha.. actually aku pn xde azam tahun baru lagik.. teruk betul kau kan rina. heee :)

Kembali kepada tujuan asal aku menulis entry pada kali ini jst nak share sikit pasal komtar kat penang ni. disebabkan hari tu bosan duk umah, so just suka2 p la jalan2 ke penang ni.. 


sampai sini, tgk2 dah xboleh nak masuk kat dalam. kuciwa seyh aku. dulu mak aku kata sonok shopping sini. disebabkan dah xleh masuk, so kami pulang dan pusing2 lah ke tempat lain. tiba matahari nak terbenam, baru lah kami pulang. 

# just mengisi entry kali ini dengan mood kebosanan. -_-
*log out*

No comments: