Friday, October 19, 2012

Tuit..tuit..

Assalammualaikum.


Aku sebenarnya xberapa nak minat buka 2 3 laman sosial ni. tp disebabkan dah bosan sgt dengan fb, so aku pn create la akaun twitter. xde la lama, xde la baru.. dlm sebulan mcm tu lah baru nak main dengan twitter neh. "agak ketinggalan jugak la aku ni kan?" haha- ketawa untuk diri sendiri ;)

Actually sejak bermain dengan tuit ni, aku dah boleh compare yg mana 1 lbh bagus.
mukabuku atau tuit? bagi pendapat aku mukabuku lagi menambat jiwa dan raga aku. ermm xtahulah knp.. mungkin baru didalam tuit tersebut? atau mungkin xada ramai follower lg? atau mungkin xsecomplete dan sesempurna fb? ntah la..aku pn xdapat nak bg jwpannya. bkn nak judge but sekadar bg opinian je.

akhir kata : "bukan mudah nak create benda2 mcm tu kan. so dua2 ada kelebihan dan kelemahan tersendiri."

apayangakumelalutni? damn -_-"

No comments: